Ga naar inhoud

Mail verwijderen

bernard

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw heeft een nieuwe laptop gekocht , en nu wil ze de oude Toshiba aan de kleinkinderen geven

om er spelletjes op te kunnen spelen .

Nu heb ik al een heleboel opgeruimd/verwijderd , maar nu vraag ik mij af hoe doe ik dat met microsoft outlook 2007 .Kan ik bij software , Microsoft Office Outlook Connector verwijderen .

Ik ben eerst bezig geweest , om alle mail wat er op stond handmatig te verwijdern , maar dan is het ook op mijn

eigen laptop uit de mailbox verdwenen .

Dus dat was niet zo handig , gelukkig geen belangrijke dingen

Misschien verder nog een tip hoe ikde afgedankte laptop geschikt kan maken voor de kleinkinderen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bernard,

Microsoft Office Outlook Connector kan je inderdaad verwijderen via je Configuratiescherm.

Verder kan je in Je Outlook via de accountinstellingen je account verwijderen zodat Outlook terug "leeg" is.

Een gouden tip voor het gebruik door je kleinkinderen:

Hou de Administrator account enkel voor jezelf. Indien er programma's dienen geïnstalleerd of verwijderd te worden kan jij dit ten alle tijde doen.

Voor de kleinkinderen maak je een account aan met beperkte rechten. Hierdoor kunnen zij nog steeds de computer volop gebruiken, maar kunnen zij niets installeren of verwijderen waardoor je systeem in de problemen zou kunnen geraken.

Zorg verder ook dat er een goede Antivirus en Firewall geïnstalleerd is en dan zit je wel goed. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik een soort gelijke vraag .

Een vriendin van ons heeft een tijdje terug een apple gekocht , voor veel geld .

Nu wil het gebeuren , dat zij er nog onhandiger mee is als ik , en kan er totaal niet mee werken .

Dus wil ze deze graag verkopen ,en een ,, gewone ,, laptop terug kopen .

Dus is de vraag , : wat moet ik ( want dat kan ze zelf ook niet ) doen om het schoon verkoopbaar te maken ??

E mail verwijderen , dat heb ik al van jullie gekregen , maar kan ik microsoft office ,ergewoon op laten staan ?

En eventuele verdere handelingen graag in stap voor stap uitleg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

@ bernard,

Nu heb ik een soort gelijke vraag .

Een vriendin van ons heeft een tijdje terug een apple gekocht.

Dus wil ze deze graag verkopen ,

Dus is de vraag , : wat moet ik ( want dat kan ze zelf ook niet ) doen om het schoon verkoopbaar te maken ??

Om welke Apple gaat het?

Heb je ook de originele DVD [installatie schijven] bij dat Apple?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is al weer oud , want ze heeft inmiddels haar apple om laten bouwen naar windows 8,bij een echte computer zaak .

Als ze geweten had wat ze nu weet , had ze dit nooit gedaan .

Ze had de keus , om zowel apple als windows 8 te gebruiken , of apple helemaal verwijderen , en alleen windows 8.

Dat laatste heeft ze voor gerkozen , en jawel : drama .

Dus inderdaad als ze dit geweten had , had ze de apple verkocht ( nog nieuw dus ) en had ze een mooie andere gekocht .

Heb ik toch nog een vraag , kan deze computer ook weer terug gebracht worden naar de originele apple , zodat ze de computer alsnog kan verkopen .

Ook heeft ze geprobeerd een spel te downloaden , en komt het schijfje er niet meer uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.