Ga naar inhoud

Partities verwijderen

Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee, geen pieptoon. ik heb nochtans aan mijn voeding niet aan geweest enkel de aan/uit knop afgezet, stekker uitgetrokken, alles afgekoppeld, computer opengedaan, schijf en kabel van moederbord verwijderd, computer gestofzuigd en terug gemonteerd. stekker ingestoken, aan/uit knop aangezet en niets meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie, ik heb mijn voeding nagekeken en ik denk dat alles in orde is, als ik de knop achteraan mijn pc opzet, dan branden de lichtjes waar mijn internet kabel inzit. Ik heb mijn oude schijf terug gemonteerd, jumper eerst op master, waar hij oorspronkelijk op stond, daarna op slave. Bij geen enkele poging gaat mijn pc ingang...:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

moest het een nieuw moederbord worden, heb jij dan tips, nu steekt er een ASUS in, met vier slots, maar waar ik wel nu aan mijn maximum van geheugen zit, namelijk 8GB. Nu zou ik graag upgraden indien ik er toch een nieuw moet laten steken...

Mijn processor zal ook vernieuwd moeten worden dan zeker? Nu heb ik AMD, is Intel beter of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware is niet mijn ding en dus zou ik je willen doorverwijzen naar de sectie Aan- en verkoopadvies

Daar kan je deze vraag stellen en dan ga je zeker een goed antwoord krijgen.

Je kan daar ook onderstaande link naar je speccy logje bij zetten zodat de helpers kunnen zien wat je nu hebt en iets vergelijkbaars (of beter) kunnen zoeken zodat je misschien de processor kan behouden.

http://speccy.piriform.com/results/k...v147TlH7ovuM8L

Maar ik zou toch eerst de aansluitingen en de plaatsing van de onderdelen nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.