Ga naar inhoud

oude harde schijf


folky

Aanbevolen berichten

hoi,hier leek folky :-)

hopelijk ben ik hier goed.

heb namelijk nog twee oudere harde schijven van mijn vorige ps'c gevonden.heb ook een aansluiting gevonden om deze via usb te kunnen bekijken.maar mijn probleem is dat ik deze nergens kan openen.kan ze wel terug vinden in apparaat beheer,daar staat dan USB to ATA/ATAPI Bridge,maar voor de rest kan ik er niks mee doen.

iemand enig idee??ps ben leek,dus graag in verstaanbare taal :-)

alvast bedankt folky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kun je eens een afbeelding maken van je schijfbeheer dit met de oude HDD aangekoppeld aan de PC?

Dit bereik je door te klikken op Start-dan rechtsklik op Computer en selecteer Beheren-vervolgens klik je in het venster dat opent op Schijfbeheer.

Hoe je een afbeelding maakt dat vind je hier in detail uitgelegd,en hoe je het toevoegt aan je bericht vind je hier.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik allereerst eens op Anuleren in dat kleine venstertje want ik zie niet echt zoveel in de screen daar die in de weg zit.

Maximaliseer dan ook even het venster schijfbeheer en maak dan een nieuwe afbeelding,zo hebben we een overzicht van wat er juis herkend word en wat niet.

Welke is exact de schijf die je niet ziet in verkenner?

Ik zie wel dat er een HDD geen stationsletter heeft en vermoed dus dat dat de schijf is die niet word gezien.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er nog data op de HDD die je wenst te behouden?

De schijf is inderdaad niet geinnitialiseerd waardoor deze niet te benaderen is,in je eerste afbeelding uit post drie zie je dat schermpje waarvan ik eerder zij om op anuleren te klikken.

Klik daar nu op OK,zo word deze geinnitialiseerd en kun je deze naderhand formateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.