Ga naar inhoud

driver problem

techniekerke

Aanbevolen berichten

Heb clean install win 7 x86 gedan, en een usb adapter wil ik nu intalleren, maar vindt nergens een driver.

Het is een Sweex LW163.

op Sweex zelf zijn er drivers, maar in die mapjes is geen setup oid aanwezig?

De bijgeleverde cd-rom lukt ook niet want zegt "geen ondersteuning voor dit systeem".

wie weet een link naar de juiste driver?

thanks on advance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die adapter aansluit dan krijg je dus de melding Onbekend apparaat,ga nu naar Apparaatbeheer en kijk dan of je daar dat onbekend apparaat terug vind met een geel uitroepteken voor.

Klik nu met de rechtermuisknop op dat apparaat en selecteer Stuurprogrammas bijwerken,in het venster dat nu opent selecteer je Op mijn computer zoeken naar Stuurprogrammas.

Navigeer nu naar die map van Sweex en klik op Volgende,als ie drivers vind dan installeert hij die.

Werkt het nu om de drivers te installeren?;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks jean - pierre,het werkt!

Nu nog een ander problem.

ik wil een laptop met win7 er op , de harde schijf wisen met bvb killdisk, maar lukt niet.

Boot menu in F8 komt niet tevoorschijn, boot door naar OS.

Als ik in BIOS geraak, dan kan ik niets sellecteren,hij reageert niet op pijltjestoetsen......

Heb een USB stik met killdisk, ook een CD, allemaal niet uitvoerbaar.

Wie kan me hierin helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.