Ga naar inhoud

Vista

Axis

Aanbevolen berichten

Heey

Heey allemaal ik heb dus een probleempje met mijn computer. Ik heb sinds even geleden windows 8 gedownload op mijn vista computer. In het begin ging dit wel ok maar er zijn een weekje later een paar probleempjes opgelopen. (Ik had omdat alles goed ging mijn windows.old folders al verwijderd). De windows 8 spullen waarmee ik het gedownload heb, heb ik niet meer. Ineens vroeg windows 8 mij om windows 8 te activeren. Dit kon ik niet meer doen omdat ik de spullen er niet voor heb. Ik dacht dat dit la gebeurt was toen ik het gedownload had. Nu de problemen die opgelopen zijn, zijn dat mijn computer ineens toen ik hem opstartte zij dat er een system boot fail was of post interupted in een zwart venster met nog allemaal extra informatie waar ik dus niets van begreep. Hij zij dat ik terug naar setup defaults moest gaan. Dit heb ik dus gedaan maar het probleem blijft zich voor doen. Telkens als ik op F1 duw om verder te gaan en het zwarte scherm te negeren dan lukt het me vaak niet om mijn pc opgestart te krijgen. Hij valt altijd uit. Windows 8 zegt altijd dat hij een diagnose aan het stellen is enzovoort. Ik heb nu mijn pc kunnen opstarten met heel veel problemen (na een uur prutsen). Ik speel ook bevoorbeel op het spel LOL maar dit spel gaat nu ook veel te traag en normaal gezien had ik dit probleem niet. Is er een manier om dit op telossen? Ik dacht door terug naar de fabrieksinstellingen te gaan maar hoe doe ik dit dan? en ga ik dan ook terug naar windows vista? (ik vind het helemaal niet erg om naar windows vista terug te gaan dan moest het zo zijn.

Ik hoop dat iemand hier rap antwoord op kan geven :)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht door terug naar de fabrieksinstellingen te gaan maar hoe doe ik dit dan? en ga ik dan ook terug naar windows vista? (ik vind het helemaal niet erg om naar windows vista terug te gaan dan moest het zo zijn.

Dat kan alleen als je een recovery cd hebt of gemaakt had.

In dat geval moet je bij opstart op een bepaalde toets klikken.

Bij Asus is dat ESC maar bij ander merken kan dat F12 of zo zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.