Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb zowel met ingebouwd als extern mobo geprobeerd.

Maar zoals ik zei, voorheen nooit problemen en altijd alles gewerkt.

Nu komt er ook tijdens het bootten een scherm tevoorschijn met oa, want gaat heel snel: druk ESC of F8......

Rare toestanden.

Geplaatst:
Heb win7 al willen herinstalleren, maar krijg de optie tijdens install niet om te "formatteren"

Ik kan wel gewoon installeren, waardoor er een map "windows.old" wordt nagelaten.

Waarschijnlijk heb je dan een upgrade versie ipv een volledige installatie.

Bij en volledige installatie krijg je altijd de mogelijkheid om de schijf te formatteren.

Geplaatst:

Heb win7 al willen herinstalleren, maar krijg de optie tijdens install niet om te "formatteren"

Waarschijnlijk heb je dan een upgrade versie ipv een volledige installatie.

Bij en volledige installatie krijg je altijd de mogelijkheid om de schijf te formatteren.

Je kan volgens mij zowel bij een Upgrade als een full versie een formattering uitvoeren.

Je moet tijdens de installatie kiezen voor "aangepaste installatie" dan kom je de functie formatteren wel tegen.

Geplaatst:

update:

ondertussen min of meer alles in orde gekomen met clean install, enkel nu problemen draadloos netwerk, hij vindt er geen.

dit staat er:

onder apparaatbeheer -> netwerkadapters staan er 2:

- lan-express as ieee 802.11g pci-e dapter

- marvell yukon 88e8036 pci-e fast ethernet controller

Geplaatst:

Als je Win 7 installeert en alles werkt goed, hoef je niet persé extra drivers te installeren.

Probeer eens via apparaatbeheer -> netwerkadapters de drivers voor de Lan-express as ieee 802.11g pci-e adapter terug te zetten naar de vorige versie en kijk of dat iets oplost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.