Ga naar inhoud

windows volledigkapot door mijzelfen heb geen cd-rom

onwetendheid

Aanbevolen berichten

:embarassed:iik heb geprobeerd om bepaalde weblnk's terug te halen en heb een programma gedownload van systweaks.ik werd al snel gewaarschuwd door antivirus dat er een onbetrouwbaar programma draaide.het bleek windows installer voor windows 3.1 te zijn enhb het eruit gegooid.en de pc opnieuw opgestart.en ik krijg geen startbalk meer.ik zag trouwens net een add van systweaks waarin windowsreparatie wordt aangeboden.hoe betrouwbaar zijn zij eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Repair (All-in-One) Portable Download

Ik heb W7 en moet dat als administrator uitvoeren,xp....?Je mag dat niet onderbreken en de virusscanner moet afstaan.

Ik heb het eerst moeten openen en al die items op het bureaublad geplaatst.Je ziet dan het icoon met het schild van Windows,die moet je hebben.Openen of te gebruiken als administrator.

Je ziet dan een terminal bezig en soms wordt gevraagd om een .exe uit te voeren.

Laatst doe je maar een herstart,zet je virusscanner terug aan en check naar updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch eerst proberen een systeemherstel te doen naar een vorig herstelpunt alvorens met allerhande tools te gaan werken.

Start de pc op in veilige modus (herhaaldelijk F5 of F8 indrukken zodra je de pc aanzet) en kies voor de optie laatst gekende werkende configuratie.

Als die optie niet beschikbaar is, probeer dan de optie systeemherstel.

Als die optie ook niet beschikbaar is, log dan in met de administrator account en probeer dan een systeemherstel te doen naar een herstelpunt voor de installatie van dat programma van systweaks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.