Ga naar inhoud

computerprobleem

Aanbevolen berichten

Heb sinds 3 jaar een desk-top Pc met Windows 7 (voor thuisgebruik en studenten).Tot 14 dagen geleden werkte hij prima.

Sindsdien heb ik problemen met het opstarten.

Als ik de startknop indruk brandt de blauwe startknop en knippert het gele lichtje enkele keren en stopt, en op het zwarte scherm verschijnt de aanwijspijl.

Voor de rest gebeurt er niets, hoe lang ik ook wacht, het scherm blijft zwart, het gele lichtje blijft uit.

Noch CTRL+ALT+DEL, noch F8, noch een nieuwe druk op de startknop helpen (er is geen reset-knop).

Als ik hem toch wil afzetten, moet ik de stekker uit het stopcontact trekken!

Als ik na 2 min. de PC opnieuw opstart, krijg ik eerst Windows foutherstel, daarna worden bestanden geladen, dan verschijnt een scherm met "computer kan niet worden opgestart", vervolgens "wilt u computer met systeemherstel herstellen?".

Uiteraard "ja". Als het systeemherstel gewerkt heeft start in de meeste gevallen de computer op.

Soms is het beveiligingssysteem, anti-virus en anti-spam uitgevallen en moet ik dit opnieuw instellen.

Wie kan mij helpen, want ik denk dat dit niet de juiste manier is om mijn computer elke dag op te starten?

Hartelijk dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.