Ga naar inhoud

acer erecovery solution

sarinakuijpers

Aanbevolen berichten

werkt niet heb het tot 3 keer toe geprobeerd heb je nog een andere oplossing want hij doet het al vanaf ik hem hem en ik lees op inet dat het en veel voorkomend probleem is bij acer.

en als ik ctrl alt del doe dan deactiveer ik hem en de eerste 2 keer komt hij met een blauw scherm en die loopt tot 100% en dan start hij zich vanzelf opnieuw op.

hoop dat het snel opgelost kan zijn want er is niks zo vervelend dan een niet werkende laptop

aangepast door sarinakuijpers
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 27 augustus 2012, 21:57

chrissint
user-offline.png
NieuwelingGeregistreerd27 augustus 2012Berichten3
[h=2]icon1.png[/h]

Bedankt Jean-Pierre,

als ik alt-f10 doe kom ik inderdaad in het recovery menu. Ik heb dan de volgende opties:

1. Systeem herstellen naar standaard instellingen (dit deed ik ook toen het mis ging)

2. Systeem herstellen vanaf back-up gebruiker (deze optie is grijs en kan ik niet kiezen)

3. Systeem herstellen vanaf cd/dvd

4. afsluiten

Ik heb 1 gekozen, vervolgens moest ik een wachtwoord intypen (ook gelukt) en vervolgens vroeg hij of ik het zeker wist (jep!). Daarna kwam ik echter in een groen Acer scherm waarop staat: "een ogenblijk geduld a.u.b."

Dit scherm staat al een uur te draaien en hij gaat niet verder
:dong:
Ik dacht dat dit het was... kan ik nog iets anders proberen?

tot hier kan ik hem volgen alleen bij mij blijft hij dus echt hangen op 7/8 plaese wait,

ik ga hem nog eens opnieuw opstarten en hem helemaal met rust opstarten eens kijken hoelang het duurt voordat hij het gewoon doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.