Ga naar inhoud

Wifi-printer HP Photosmart all-in-one C4580

Van Niemand

Aanbevolen berichten

Met mijn vorige B-box 2 van Belgacom werkte mijn printer perfect draadloos. Sedert ik een nieuwe B-box 2 heb lukt het me niet om het netwerk te laten functioneren. Alles is ingesteld met dezelfde gegevens als in de vorige B-box 2, mijn draadloze internetverbinding werkt normaal. Ik heb het gevoel dat de printer geen verbinding kan maken met de B-box 2. Mijn PC vindt de printer niet of omgekeerd??

Kan iemand mij helpen om mijn printer terug te laten werken via het netwerk?

Alvast mijn dank voor uw hulp!!

Van Niemand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de BBox het mac-filter voor wifi hebt ingesteld, moet je ook het mac-adres van de printer toevoegen.

Een printer geef je best vast IP adres.

De Test draadloos netwerk uitvoeren en het rapport afdrukken

Druk op de knop Draadloos op het product.

Druk op de knop naast de pijl-omlaag op het scherm tot Draadloze instellingen is gemarkeerd en druk vervolgens op OK.

Druk op de pijl-omlaag tot Test draadloos netwerk uitvoeren is gemarkeerd en druk vervolgens op OK.

Controleer of het SSID en de wep/wpa code correct zijn.

Als er een IPadres gegeven is, kan je dat dan hier plaatsen?

Voer dit uit op een van de pc's in je netwerk.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.