Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben overgestapt van Adobe Photoshop Elements 6 naar Elements 8 en nu heb ik problemen met het printen van een beeld : ik schijn alléén maar te kunnen printen met dàt beeld in het gecentreerde MIDDEN van een voorgestelde pagina . In Elements 6 had ik de mogelijkheid om ,op bijvoorbeeld een A4, het beeld gelijk-waar op de gegeven pagina te zetten én eventueel het kader ervan te manipuleren . In Elements 8 schijnbaar niet meer ?.Is er iemand die dàt wél kan in Adobe Photoshop Elements 8 , en hoe werkt dat ??

• 3 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik stuur 2 beelden (arend : normale versie EN siraad MIJN versie) mee om het probleem te visualiseren : er komt in mijn reguliere versie van Photoshop 8 (XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX - Serial Key Verwijderd) geen 'ingekaderde' mogelijkheid voor in de print-sessie om de 'kleinere' foto op een groter blad te positioneren waar ik ze wil hebben . WAAR zit het probleem ? Ik heb reeds meerder keren het programma hergeïnstalleerd.

[ATTACH=CONFIG]25520[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]25519[/ATTACH]

aangepast door kape
Serial Key Verwijderd
Geplaatst:

iEscape , ik begrijp jouw bovenstaand bericht niet : bedoel jij dat je de gestuurde beelden NIET kunt openen/lezen ??? Nochtans lukt dat bij mij wel .Ondertussen probeerde ik de testversie op dezelfde CD , maar dit gaf hetzelfde resultaat . Ik begrijp dus nog altijd niet dat , wat geldt voor de demonstratie van het printen met Photoshop Elements 8 die ik op het internet zag, niet van toepassing zou zijn voor mijn legale versie .

Geplaatst: (aangepast)

@ Tandan,

Zie onderstaande link:

http://tv.adobe.com/show/learn-photoshop-elements-8/

>> scroll naar GS-25-Printing your photos

http://tv.adobe.com/watch/learn-photoshop-elements-8/getting-started-25-printing-your-photos/

>> probeer of het nu wel mogelijk is.

- - - Updated - - -

update

Betreft de screenshot: als je op Meer optie klikt, kan je dan e.e.a wijzigen / instellen?

Je hebt de NL versie en die andere is de Engelse versie zo te zien.

aangepast door iEscape
Geplaatst:

De CD van Photoshop Elements 8 die ik heb kreeg ik van een vriend die het niet kon gebruiken.Op de CD staat "FOR BUNDLES ONLY", laat zich gemakkelijk installeren en reageert positief op de cijfer-code , maar het ENIGE probleem is dat er géén mogelijkheid is om een beeldbestand op een A4 te positioneren waar ik het zou willen , Bijvoorbeeld in de hoek links boven of rechts onder in het midden , enz., iets WAT WEL MOGELIJK IS in mijn photoshop Elements 6 . Dat wil zeggen dat , wat ik probeerde te verduidelijken met de plaatjes dat 'MIJN VERSIE' ,niet kan wat in de engelstalige (USA ?) versie wel kan met de in het rood omringde mogelijkheden .Dit plaatje is een deel van een engelstalige(USA) videoclip over printen in Photoshop Elements 8 , Dus zelfs als ik de optie "MEER" aanklik in MIJN versie (ook in een rood omlijnd vak), kan ik niet bereiken wat er in de USA versie wel kan. Waarom dit verschil tussen versies Engels(USA) of Nederlands.

Ik denk dat ik maar die (onvolledige) Photoshop Elements 8 beter links zal laten en verder doen met mijn vertrouwde Photoshop Elements 6

Geplaatst:

@ Tandan,

De CD van Photoshop Elements 8 die ik heb kreeg ik van een vriend die het niet kon gebruiken.Op de CD staat "FOR BUNDLES ONLY",

OK, je hebt dus een deel van de bundles.

De andere deel is Adobe Premiere Elements.

Dus zelfs als ik de optie "MEER" aanklik in MIJN versie (ook in een rood omlijnd vak), kan ik niet bereiken wat er in de USA versie wel kan. Waarom dit verschil tussen versies Engels(USA) of Nederlands.

Dat zou je aan Adobe moeten vragen xD.

Ik vermoed dat er geen verschil is qua functionalitet, maar je mist de andere deel :dontknow:

Ik denk dat ik maar die (onvolledige) Photoshop Elements 8 beter links zal laten en verder doen met mijn vertrouwde Photoshop Elements 6

Dat lijk me verstandig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.