Ga naar inhoud

opstart problemen

Aanbevolen berichten

ik had ook zo'n politievirus, die heb ik vermoedelijk wel kunnen verwijderen met de hitmanpro kickstart via usb,maar als ik nu opstart, krijg ik windows scherm, als ik mijn paswoord intyp, krijg ik er is een probleem opgetreden tijdens het starten van c\Users\ikke\wgsdgsdgdsgsd.exe kan opgegeven module niet vinden.

kan ook niet opstarten in veilige modus, kan helemaal niets meer doen met laptop

- - - Updated - - -

ik heb ook malwarebytes op usb stick gezet, maar als ik pc opstart in veilige modus met opstartprompt en in de zwarte dos box explore.exe typ, zegt hij dat pc dit niet ondersteunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Start de computer nogmaals op van de HitmanPro.Kickstart USB-stick en voer nogmaals een scan uit en laat eventueel gedetecteerde items verwijderen.

Mocht er niets worden gevonden voer dan nogmaals een scan met HitmanPro uit maar dan met de optie Early Warning Scoring (EWS) ingeschakeld, zie hiervoor de onderstaande link.

HitmanPro Early Warning Scoring (EWS) | Antimalware Software

Ga in taakbeheer naar bestand > nieuwe taak en klik op bladeren.

Navigeer naar C:\Windows en open hier het bestand explorer.exe en klik op OK.

Nu zal het bureaublad inclusief de taakbalk worden geladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.