Ga naar inhoud

van een .mdb bestand een .exe bestand maken

De jong

Aanbevolen berichten

ik wil van een .mdb bestand van acces 97 een .exe bestand maken. ik heb op *.exe bestand maken met Visual Basic. - Techzine - Tutorials - Overige - De community voor ICT liefhebbers en professionals gelezen dat je het via visual basic 2005 expres kunt doen maar als ik het wil instaleren zecht hij dat ik .netframework moetdownloaden dat heb ik al tich keer gedaan maar het werkt niet iemand een iedea.

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil van een .mdb bestand van acces 97 een .exe bestand maken. ik heb op *.exe bestand maken met Visual Basic. - Techzine - Tutorials - Overige - De community voor ICT liefhebbers en professionals gelezen dat je het via visual basic 2005 expres kunt doen maar als ik het wil instaleren zecht hij dat ik .netframework moetdownloaden dat heb ik al tich keer gedaan maar het werkt niet iemand een iedea.

bedankt

het mag ook een ander progje zijn als het maar werkt op windows vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Er wordt geen exe van gemaakt maar wel een mde bestand. Dat kan een gebruiker wel gebruiken maar niet verder bewerken.

Ik denk dat dit in het menu extra moet staan (of hulpmiddelen voor databases )maar ik heb geen oudere versie van MsAccess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.