Ga naar inhoud

Samenstelling upgrade-bare game pc

Steven69

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Games: WoW, The Elder Scrolls Online, Sim city 5, Surfen, muziek rippen opslaan en op SD-card zette
  2. Wat is mijn budget ? Wil in begin niet teveel uitgeven, wil wel later kunnen upgraden, zo lang mogelijk
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling lijkt me het eerlijkste
  4. Ga ik overklokken ? Liefst niet, maar ik sluit niks uit
  5. Ga ik later upgraden ? Ja en het liefst heb ik de mogelijkheid zo lang mogelijk
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? zekers usb 3.0, 64bit, interne of externe SD-card-reader
  7. Ga ik zelf assembleren ? Weet ik nog nie zeker, lijkt me wel leuk om te doen en er zijn genoeg filmpjes op het internet hoe het moet, upgraden doe ik zeker op me eentje
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Windows 7 home edition 64bit
  9. Ga ik zelf installeren ? Wil ik wel doen als ik hem niet laat assembleren
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? stille, strakke behuizing liefst zwart, niet teveel flashy dingen erop. usb-, mic-, headset- ingange liefst vooraan en niet bovenaan, goede air-flow
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Reeds aanwezig
  12. Heb ik specifieke wensen ? hij moet zo lang mogelijk upgradeable blijven, moet vooral de opgegeven games in begin goed kunne draaien, niks te flashy
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? Azerty, Alternate, zolang het maar kwalitatief-/-goedkoop is

Hallo iedereen,

Na mijn laatste topic is zitte nadenken, de systemrequirements zitte afwachte van Sim City 5 en The Elder Scrolls Online; besluit: heb toch het liefste een 64bit pc, dat voldoende de opgegeven games kan spelen.

Voor het jullie het iets gemakkelijker te maken ga ik even vermelde wat ongeveer de aangewezen requirements zijn

Windows 7 64bit

Amd Athlon 64 x2 2.6Ghz (of beter) // Athlon II x4 6400e // Phenom II x4 910 (Ik zou niet weten welke van

de 3 de beste is of het "slapste")

Ati Radeon HD 4830 (of beter) // Ati X1800+ // 4890 // HD 3870 (idem " " " " ")

4 Gb Ram geheugen

Degelijke Dvd Drive

Met vriendelijke groet Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Met deze samenstelling ga je games als SimCity en TeS vloeiend kunnen afspelen zonder problemen, ook is hij helemaal 'future-proof'. Als processor nemen we een snelle Intel Ivy Bridge i5, en een GTX 660 van Palit als grafische kaart.

Wel wil ik je erop wijzen dat Windows 8 reeds verkrijgbaar is, maar indien u Windows 7 prefereert is dat uiteraard geen probleem. (Niet inbegrepen in samenstelling)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.