Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb heb probleem met een het downloaden van Garmin city navigator vanaf de dvd van Garmin.

Na enige tijd krijg k de melding EventType crl 20r3

P1:garminmapupdater.exe

P2: 3.0311.0

P3:4f3d78fb

P4:garminmapupdater

P5: 3.0.11.0

P6:4f3d78fb

P7:249

P8:56

P9:system.nullreferenceextension

Heb diverse keren net framework 4.0 geupdated, en daarna vervangen voor een nieuwe download, maar niets

mocht baten, zijn er van jullie zijde nog sugesties??

Geplaatst:

Garmin City navigator is software op een dvd.

Wat bedoel je met downloaden?

Kan je wat meer uitleg geven wat eigenlijk de bedoeling is?

Welke Windows versie gebruik je?

Geplaatst:

Ik probeer de kaarten van citynavigator vanaf een aangeschafte dvd op de computer te zetten om ze vervolgens in Basecamp te kunnen bewerken. Nu is het zo dat toen ik voor de eerste keer de dvd gebruikte ik de keuze kreeg om de versie rechtstreeks van de dvd op de computer te zetten of...de nieuwste versie te downloaden, (daarna deze vraag/melding niet weer gehad) dus dat laatste aangegeven en aan de slag gegaan waarna ik de melding kreeg dat ik microsoft net framework 4.0 moest hebben.

Nadat dat was gedaan kreeg ik tijdens het berekenen van de kaarten download telkens dezelfde bovenstaande melding.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag busy,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.