Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer

Zoex

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vervelend probleem sinds ongeveer een week. Mijn beeldscherm wordt ineens helemaal zwart en dan krijg ik een foutmelding. De exacte melding die ik dan krijg is; 'Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 310.90 reageert niet meer en is hersteld.'

Ik heb absoluut geen verstand van computers, ik had al een beetje geGoogled naar dit probleem en ik las dat ik mijn drivers moest updaten, dit heb ik gedaan maar het heeft niet gewerkt.

Het gebeurd vooral als ik het spel Sims 3 speel, dan krijg ik de melding echt om de 10 minuten. Ik heb hier voorheen nooit last van gehad en gewoon het spel zonder enige moeite kunnen spelen. Het gebeurd ook af en toe als ik gewoon aan het internetten ben, of aan het typen ben in word.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

(Excuses als dit in het verkeerde forum onderdeel staat, ik had werkelijk geen flauw idee waar het tussen hoorde.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voer dan even onderstaande uit,zo weten wij met welke hardware we in de weer zijn.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las dat ik mijn drivers moest updaten, dit heb ik gedaan maar het heeft niet gewerkt

Hóe heb je de drivers ge-update? Met Windows apparaatbeheer, of met NVIDIA 's eigen config-programma?

Die laatste is iig meer aan te raden.

Ook las ik op een ander forum een zelfde probleem, waar dit opgelost werd door de driver te de-installeren, dan opnieuw opstarten en dan opnieuw de nieuwste driver te installeren. Dus niet upgraden, maar de driver opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer Aspire 5750G!

- - - Updated - - -

Ik heb het met het eigen programma va NVIDIA gedaan inderdaad.

Oke, dan wil ik dat wel even gaan proberen. Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik de driver kan deinstalleren, ik ben echt een kluns als het gaat om dingen met computers. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.