Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download EERST de driver voor je grafische kaart,HIER die van Acer en hier die van NVidia.

Persoonlijk ben ik voorstander van de driver van de fabrikant van de Laptop (in uw geval dus Acer) maar vaak is het zo dat de driver van de producent (NVidia) van de chip het net iets beter doet.

Geplaatst:

Ja dat kan, maar verstandiger is dat je even een bezoekje brengt aan de website van NVIDIA, en dan vanaf de website de nieuwste driver download/installeert.

Het zal niet veel verschil maken met het installeren via het configuratiescherm van NVIDIA, maar kwaad kan het niet en zo speel je iig op zeker.

- - - Updated - - -

oh, sorry, Jean-Pierre.

Je was me net voor

Geplaatst:

Oke, nou dan ga ik de drivers nu uninstalleren en ze opnieuw installeren. Bedankt Jean-Pierre, erg handig dat ik ze zo aan kan klikken!

En Chato ook erg bedankt. Heel fijn dat er zo snel en goed geholpen wordt!

Geplaatst:

Ik heb ze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik heb de melding nog niet weer gehad maar soms duurt het ook wel even. Ik laat dus nog weten of het heeft geholpen of niet, wel heel erg bedankt voor alle hulp!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.