Ga naar inhoud

Dreammail

Gast Marcel Smeets

Aanbevolen berichten

Gast Marcel Smeets

Ik gebruik sinds kort dreammail waar ik zeer tevreden mee ben. Dit programma bied een tal van mogelijkheden van wat je ermee kan. Alleen een handleiding mis ik nog . Als ik een mail binnenkrijg moet ik steeds klikken op een balk om beeld te krijgen. Ook als ik een mail verstuur worden verschillende tekens niet weergegeven. Het zou erg handig zijn om deze zo in te stellen dat je er geen omkijken meer na hebt.

Mischien is er iemand binnen dit forum die meer weet van dit programma.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marcel Smeets,

welkom op PCH.

Ik heb je een eigen topic aangemaakt...nieuwe problemen posten in topics van andere leden leidt helaas tot verwarring en verlies van het overzicht.

Dreammail gebruik ik niet, maar ik heb hier nuttige info voor m.b.t. de weergave van tekens en hier heb ik een handleiding voor je gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen …:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.