Ga naar inhoud

oude software in program files c verwijderen

adelaar27

Aanbevolen berichten

ik wil oude software dat ik niet meer gebruik in program files c verwijderen, maar de toegang is geweigerd {controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat bestand momenteel in gebruik is}bestand is niet in gebruik,zelfs met eraser kan ik niet verwijderen. wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi adelaar27,

Indien je de software niet met de standaard uninstaller van het programma kan deïnstalleren kan je gebruik maken van Your Uninstaller. Dit is een betalend programma (wel met gratis trial versie) welke, na het uitvoeren van de standaard uninstaller, een automatische scan doet op registersleutels en achtergebleven bestanden.

Zelfs al loopt het met de standaard uninstaller dus mis kom je hier mogelijk verder mee.

Hou er wel rekening mee dat wanneer de uninstaller vraagt om opnieuw op te starten je dit nog niet uitvoert. Zo heeft het programma anders geen tijd om de registerwaarden en mappen te controleren.

Laat maar weten als je er wat verder mee komt ;-).

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze computer----lokaal station C----program files {hier zitten oude software die ik wil verwijderen} sommige kan op de normale manier verwijder worden,maar andere software kan dat niet, heb geprobeerd met eraser, your uninstaller en met revo uninstaller

helaas krijg ik steeds bericht dat de toegang is geweigerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeer onverstandig om zomaar bestanden van programma's te verwijderen.

Kijk eerst eens in Configuratiescherm/Sofware of je daar nog Fixbee kunt vinden in de lijst.

Je kan ook proberen om Fixbee opnieuw te installeren, en daarna via Configuratiescherm/Software proberen om Fixbee te verwijderen.

Wat betreft RegClean Pro, er zijn veel (veiligere) alternatieven zoals CCleaner.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\program files\map fixbee

map fixbee? :hmmmm:

Goed, ik ga er van uit dat alle bestanden in de map fixbee en advanced optimizer 3 mogen verwijderd worden. Indien dit niet het geval is voer je onderstaande NIET uit!

Open een kladblok document en plak daarin onderstaande inhoud:

@ECHO OFF
IF EXIST log.txt DEL log.txt
ECHO Mappen verwijderen>>log.txt
IF EXIST %%b in ( 
"C:\Program Files\fixbee"
"C:\Program Files\Advanced Optimizer 3"
) DO (
IF EXIST %%b (
ATTRIB -r -s -h %%b
RD /S /Q %%b
IF EXIST %%b (
ECHO %%b Bestand niet verwijderd>>log.txt
) ELSE (
ECHO %%b Succesvol verwijderd>>log.txt)
) ELSE (
ECHO %%b Niet gevonden>>log.txt))
START NOTEPAD log.txt
DEL %%0

Ga naar Bestand - Opslaan als

Kies bij 'Opslaan als' voor alle bestanden

Sla het bestand op op je bureaublad als Verwijderen.bat

Sluit het venster en dubbelklik op Verwijderen.bat op je bureaublad

Plaats de inhoud van het geopende log.txt in je volgende bericht.

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Adelaar27

Ik heb met Mako afgesproken dat je best de tip in bericht 8 uitvoert (namelijk Fixbee opnieuw installeren en daarna via Configuratiescherm/Software opnieuw proberen te verwijderen).

Als dat niet helpt, mag je de tip in bericht 9 doen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.