Ga naar inhoud

[OPGELOST] installeren, toetsenbord probleem

Gast

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Masters

ook een cardreader lijkt me gek om de H te selecteren om op te installeren, aangezien die door XP niet herkend wordt tijdens de boot (XP zoekt niet naar USB toestellen, tenzij je de cd wat manueel aanpast).

De driveletters veranderen kan, maar van de schijf waar programma's / windows op staat is dat niet aan te raden, dus ik zou het niet doen (of je riskeert dat de boel weer opnieuw geinstaleerd mag worden)

Kan er echter geen verklaring voor aangeven :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, er steekt een standaard kaartlezen in ja

Maar zou raar zijn als het aan dat lag

kweet het ook niet, maar allé, dan zullen we maar bij H blijven zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Dat kan je inderdaad doen, maar mijn ervaring is dat als je dat met de windowspartitie doet dat hij achteraf soms problemen geeft bij installatiepaden enzo (blijkbaar snapt windows het niet zo goed als zijn eigen partitie ineens anders noemt).

Voor andere gaat partities gaat dat idd perfect!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou opnieuw installeren. Dit gaat later enorm veel problemen geven.

Niet alle programma's gaan rekening houden met het feit dat windows op H staat. Denk maar een kleine shareware en dat soort zaken. Die zijn allemaal gebaseerd op C.

Slipstream een XP nu dat je toch een werkend systeem hebt met SP3 en je drivers.

Dan heb je een CD waarmee je in 1 keer alles gelijk installeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me af... als ik windows nu terug installeer, heb ik danniet net hezelfde terug?

die kaartlezer is ingebouwd, dus die gaat hij toch altijd vinden.

Of moet ik dat eerst ergens aanpassen in de bios ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou er voor kunnen kiezen om de usb kaartlezen los te koppelen.

dan opnieuw windows te installeren. daarna de kaartlezer weer aan te koppelen en dan een goede image te maken (volledige backup van het systeem)

dan heb je die image de volgende keer er alleen maar over heen te gooien en je bent helemaal klaar, windows er op, alle drivers er op... en klaar ben je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.