Ga naar inhoud

Upgrade pc

tim521

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben van plan mijn pc te upgraden met een nieuwe mobo, cpu, ram, koeler, case en voeding.

Op andere fora's raadden ze me dit aan: Azerty

Toch wou ik nog eens aan jullie vragen of dit goed is aangezien ik PCH nog steeds het beste vind :D

De cpu moet vooral gaan dienen voor renderen in sony vegas pro 11.

En aangezien 350€ MET verzendingskosten echt het max is voor mij dacht ik aan AMD.

Maarja als jullie iets beter weten hoor ik het graag.

AUB ook zeggen waarom dit of dat beter is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okido, voor alle duidelijkheid neem je best een Speccy-analyse zodat we de upgrademogelijkheden kunnen bekijken.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Krijg je (eventueel) de vraag om Google Chrome te installeren, vink dan beide vinkjes uit. Dit hoort niet bij de download van Speccy.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Welke voeding is het precies? (Merk, model, wattage)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval zou ik geen upgrade aanraden, je PC is daarvoor te verouderd om het nog verder te verbeteren.

Verder is je voeding ondermaats voor een upgrade, zowel qua stabiliteit en wattage. Wat je wel kan doen natuurlijk is een volledig nieuwe PC bouwen, welke beter gaat presteren dan je huidig systeem, maar niet in de buurt zal komen van een degelijk 'render-systeem'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.