Ga naar inhoud

Printer wordt op geen enkele manier herkend


Boerejasmijn

Aanbevolen berichten

-Ja, misschien dat er nog software opstaat van een andere/vorige printer op betreffende laptops dat misschien hindert, back deze ergens op als je deze nog nodig hebt en verwijder deze van de betreffende laptop(s), laatst nog gehad bij een vriend.

dit ook gedaan.

-Kun je op de printer zelf eigenlijk een profiel ofzo wissen want ik heb de indruk dat deze 1st op de laptop van 2004 aangesloten zat en dit profiel misschien hindert?

-Kan je deze eventueel nog terugbrengen naar de winkel en inruilen want het is echt raar, als het maar 1 laptop was waarop hij niet werkte zou het nog op te lossen zijn daar een registerkey dat de printer hindert, of driver of beschadiging op te zoeken.

-Toch is een andere stroomkabel proberen en printerkabel, waarschijnlijk is het dat niet maar toch, als je deze hebt liggen waarom niet.

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle tips uit de reacties verschillende keren geprobeerd. Niets helpt.

Ik heb alle HP helpforum tips ook nog eens opnieuw geprobeerd. Geen resultaat.

Heb ook nog eens alle kabels vervangen, en een hubje met stroomvoorziening aangesloten. Ook dat: noppes.

Ik ben naar de winkel gestapt waar ze ooit die printer verkocht hebben. Daar zeiden ze dat de printer waarschijnlijk te verouderd is om met besturingssystemen zoals windows 7 en latere versies te werken...maar dat zijn natuurlijk verkopers. Op de HP site staan wel degelijk drivers voor windows 7 en later, dus ik zie niet in waarom ze die er zouden opzetten als de printer dat niet aankan.

Ik heb in het proberen repareren van die printer al veel meer tijd gestoken tov de waarde van een nieuwe printer.

Om uit te sluiten dat het aan mezelf lag, heb ik ook 2 anderen het laten proberen, maar ofwel zijn dat even grote klungelaars als ikzelf, ofwel is 't gewoon niet (eenvoudig) te repareren.

Ik typ dit met spijt in het hart, maar ik ga toch meedoen aan de consumptiemaatschappij. Ik zet dat onding aan de deur en koop een nieuwe.

Bij deze sluit ik de discussie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.