Ga naar inhoud

Windows Live Mail : er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht.

Aanbevolen berichten

hallo,

Heb windows7.

Ik heb verleden zondag een foutieve handeling gedaan : ik heb per toeval op de rechtertoets "ALT GR" en op de "gelijk aan/plustoets " (rechterkant van het toetstenbord, naast de shift-toets) geduwd : gevolg ? scherm enorm vergroot en kreeg het niet kleiner. Ik was bezig in windows live mail een mail te beantwoorden en heb de pc uitgezet met de aan/uitknop. Gevolg : krijg de volgende boodschap : er is een een fout opgetreden bij het openen van dit bericht, probeer dit opnieuw" => ik zie mijn mails nog staan maar kan ze niet lezen/beantwoorden + de adressenboek wordt niet meer gevonden. Ik wil mijn inkomende mails en mijn verzonden mails behouden

Ik heb geen back-up gemaakt van windows live mail en hoe/waar doe je dit ?

Kan er iemand mij zeggen wat ik moet doen aub ?

Vriendelijk bedankt,

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het herstellen van Windows Live mail je probleem oplost.

Sluit alle programma's af en ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Klik er met de rechtermuisknop op Windows live essentials.

Kies dan verwijderen/ wijzigen.

Kies in het volgende scherm alle Windows essentials onderdelen repareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Erik,

Heeft het terug plaatsen van een herstelpunt je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Erik,

Heeft het terug plaatsen van een herstelpunt je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Bedankt voor je reactie.

Spijtig genoeg niet via systeemherstel kan ik maar teruggaan tot 20 januari 2013.

Hoe kan ik meer in de tijd teruggaan ???

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen eerder herstelpunt hebt gemaakt helaas gaat dit dan niet tenzij je ergens nog een image hebt die je regelmatig update.

Als je scherm trouwens te groot is , druk dan ctrl en de - tegelijk in en andersom indien gewenst (ctrl en +).

Ik gebruik windows live mail niet maar ik versta eronder dat deze alle mails combineerd (gmail, hotmail,...) behalve outlook.

Bij dit programma zit ,denk, alleen maar emails die worden opgeslagen op het web dus moeten deze er nog zijn, wat er ook gebeurt met je computer.

Ik gebruik windows live mail niet, ik bekijk dit puur theoretisch.

Is er geen mogelijkheid dat je zelf naar uw gmail en/of hotmail gaat en deze opent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.