Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuw email adres van Ziggo en mijn account aan Outlook op de juiste wijze toegevoegd, het testmailtje en alle andere mailtjes verschijnen niet in Postvak In. Ik heb al alle mogelijke dingen inmiddels geprobeerd. In de Ziggo Webmail gaat het wel goed en met mijn huidige account van Telfort ook.

Ik heb echt geen idee meer, iemand die suggesties heeft?

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dag matisse,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.