Ga naar inhoud

F12

cindy4bc

Aanbevolen berichten

ER is een klein stom ongelukje gebeurt en ik weet niet hoe ik het kan veranderen.

Een tijdje terug stond mijn internet nog open op facebook toen mijn kat er over heen liep. (Weeral)

Een van de knoppen die hij had ingedrukt was F12 en ik denk dat er aanpassingen zijn gebeurt in dat venster dat openging. Sindsdien raak ik in fb niet verder dan het prikbord. Dit is enkel in google chrome. Via IE raak ik er wel op maar dit is zoooo traag.

Aangezien ik fb gebruik voor publiciteit van onze verenigingen wil ik dit graag terug in orde krijgen. Voor de rest kan ik wel alles met GC. Dus het is enkel op fb.

Kan ik dit resetten ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, want ik weet niet meer wanneer dit was. Ergens vorige maand denk ik, maar ben niet zeker.

- - - Updated - - -

Heb het net nagekeken en het laatste systeemherstelpunt was op 22 januari en dan had ik dat probleem al. Ik heb nu de ruimte van systeemherstel wat vergroot maar ja dat is alleen handig bij toekomstige problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.