Ga naar inhoud

meerdere gegevens uit 1 lijst halen en onafhankelijk mee werken

excellerke

Aanbevolen berichten

Beste,

Graag zou ik een uitbreiding hebben op een probleem dat jullie fanatastisch hebben opgelost. Maar zouden jullie eens kijken of het mogelijk is nog een pulldown menu toe te voegen waarin men uit drie oppervlaktebehandelingen kunnen kiezen ( zwart, gestraald, grondverf+ gestraald) en afhankelijk van deze keuze een andere prijs op te nemen. Alvast bedankt

probleem offerte_voorbeeld -uitbreiding-3-2-2013.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 1 maand later...

Beste,

het is eigenlijk nog niet volledig wat ik wil. in de laatste oplossing kan je al wekl kiezen uit oppervlaktebehandeling. Maar de meerprijs voor stralen of verven is nu één prijs voor alle profielen (op een derde blad apart). Dit zou eigenlijk per profiel moeten zijn. Dus de prijs van het stralen van een hea 140 kan meer zijn dan een van hea 200. Willen jullie dit even bekijken. En nog eens, al knap werk geleverd

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

Nu klopt het niet meer. Het totaal gewicht is nu immeers verschillend wanneer onbehandeld, gestraald, of een grondlaag gekozen wordt. Dit kan niet. Het gewicht moet steeds hetzelfde zijn. Wat ik graag zou hebben is dat bij blad producten twee kolommen bijkomen nl een kolom met meerprijs stralen en een kolom met meerprijs grondlaag. De prijs heeft dan 3 mogelijkheden. Ofwel prijs optie 1 onbehandeld= €/kg zwart ofwel prijs optie 2 gestraald= €/kg zwart + €/kg gestraald ofwel optie 3 grondlaag= €/kg zwart+€/kg gestraald + €/kg grondlaag. Het derde blad data hoeft niet voor mij. Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik verlang. ALvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.