Ga naar inhoud

Java problemen

iamannemie

Aanbevolen berichten

Vraag betreffende dit stappenplan:

CHECKLIST:

A. Zorg dat Java-updates automatisch geïnstalleerd worden en controleer je huidige versie van Java.

• Lees dit volledig door en controleer of er op de tab Update een vinkje staat voor "Check for updates automatically".

• Controleer hier je huidige Java-versie en installeer desnoods de nieuwe versie als je niet de recentste versie had.

Hier loopt het voor mij al mis: "dit" geeft mij een lege java pagina.

Heb je een andere pagina die ik kan lezen? Merci!

Annemie

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iamannemie, bedoel je de knop die je moet indrukken om de java versie te controleren?

Dit kan inderdaad geen resultaat geven. Vooral als u met Firefox werkt kan java geblokkeerd zijn. Als je een melding krijgt "Do you want to run this application?" bij het controleren van de java versie, moet je op Yes klikken.

U kan hier de recentste java versie downloaden:

* Klik op de rode knop "Ga akkoord met de licentiebepalingen en start de gratis download

* Er komt nu een scherm met de melding "jxpiinstall.exe". Druk op Bestand Opslaan.

* Het bestand is nu opgeslagen. Dubbelklik op het gedownloade bestand

* Druk op de knop Install om de installatie te beginnen. Java wordt gedownload

* Na het downloaden krijgt u een schermpje. Doe daar het vinkje weg bij "I want to install the Ask toolbar"

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.