Ga naar inhoud

Probleem met Privacyinstellingen op Facebook.

Gast - Olivier -

Aanbevolen berichten

Gast - Olivier -

Ik wil dat niemand (=onbekenden) mijn profiel kan vinden wanneer ze mijn naam intypen bovenaan in het zoekvak. Nu zit het zo dat er op mijn profiel een privacyinstelling minder is dan bij een vriend van me.

Ik geef even een woordje uitleg : Privacyinstellingen (Via wieltje rechtsboven), Privacy, Wie kan me opzoeken?

Hier staan normaal 3 zaken:

1) Wie kan je zoeken via het e-mailadres of telefoonnummer dat je hebt opgegeven?

2) Wie kan je tijdlijn op naam zoeken? (Als hier "Vrienden" staat, is mijn doel bereikt)

3) Wil je dat in de resulaten van andere zoekmachines een link naar je tijdlijn wordt weergegeven?

Nu zit het zo dat optie 2 (Wie kan je tijdlijn op naam zoeken?) bij mij er niet tussenstaat, alleen 1 & 3. Zeer vervelend.

Vragen die ik heb:

1) Hoe krijg ik deze optie wel te zien zodat ik hier "Vrienden" kan selecteren?

2) Kan ik dit eventueel aan Facebook melden en hoe (link, e-mailadres, ...)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast - Olivier -
Dag Olivier,

Het is raar dat jij die optie niet kan zien. In principe kan dit niet door jou veroorzaakt zijn.

Een bug i.v.m. jouw probleem, kan je HIER aan Facebook melden. Je kan daar eventueel ook een screenshot toevoegen ter verduidelijking van jouw probleem.

Beste Jion, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb intussen de bug aan FB gemeld. Afwachten dus. Hieronder een screenshot van de zaken die ik zie.

post-24980-1417705300,8712_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast - Olivier -

Het is vandaag precies 1 week geleden dat ik de bug aan Facebook gemeld heb. Tot op heden nog geen oplossing en/of reply gehad. Lezen die hun berichten wel? En nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast - Olivier -
Dag Olivier,

Het is raar dat jij die optie niet kan zien. In principe kan dit niet door jou veroorzaakt zijn.

Een bug i.v.m. jouw probleem, kan je HIER aan Facebook melden. Je kan daar eventueel ook een screenshot toevoegen ter verduidelijking van jouw probleem.

Het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik de bug aan Facebook gemeld heb. Nog altijd geen oplossing en/of reply gehad. Zou ik de bug nog eens melden via bovenstaande link of heeft dat geen zin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.