Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik heb mezelf een laptop aangeschaft. Nu had ik vroeger een USR ADSL-router die verbonden was met mijn pc (met netwerkkabel). Nu heb ik een linksys WAG54G ADSL-router gekregen en wil deze installeren.

Probleem: als ik de netwerkkabel aansluit, die vroeger van mijn router naar mijn pc ging, krijg ik geen verbinding en de led's branden ook niet. Het draadloos netwerk daarentegen werkt wel en zo ben ik ook in het configuratiescherm geraakt van de router.

Kan iemand me daarbij helpen? Kan het zijn dat de router enkel ingesteld staat voor draadloos netwerk? of zou het kunnen dat de router niet compatibel is met Vista?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Beste,

bedankt voor de tip, maar helaas het werkt nog steeds niet. Ik krijg enkel verbinding met mijn draadloos netwerk en niet via een kabel. De kabel is niet kapot en het lampje van de router brandt niet (wat normaal wel moet zijn denk ik).

Waarschijnlijk was er iets van binnen kapot, want als ik hem terug in het stopcontact stak begon hij te roken (wat denk ik niet de bedoeling is!).

Toch bedankt!

Gast Masters
Geplaatst:

terugbrengen naar de winkel dan ;)

elektronica werkt op rook; als die eruit gekomen is dan stopt het met werken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.