Ga naar inhoud

Pc blijft hangen bij Windows logo

Kristelw79

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hoi hoi,

Sorry voor de late reactie maar met een baby die een beetje ziek was, die dan nog eens mama en papa aangestoken heeft ben ik amper op de pc kunnen gaan :) But i'm back dus! Ondertussen de oude getrouwe pc geinstalleerd dus ga ik zo dadelijk proberen een herstelschijf te maken (al is er al direct een probleem want ik weet namelijk niet of het de 32bit of 64bit versie is)... Ik heb ook een windows schijfje gekregen (ze weten wel niet meer precies of het van de kapote pc is *zucht*) dus misschien ben ik daar iets mee? Ik laat nog iets weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stappen gevolgd. Alles werkt tot ik aan het deeltje "windows is loading files..." kom. Hij laadt de files wel (denk ik) maar dan is het weer gedaan. Dan krijg ik een lopende groene band met daaronder Microsoft Corporation. Net of hij wilt gewoon opstarten maar zonder windows logo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.