Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar mailingsoftware om op het werk newsflashes te sturen naar onze klanten. Gemiddeld sturen we 8 mails per maand naar 200 tot 1000 klanten.

Nu doe ik dat via Outlook 2007, maar ik ben niet helemaal tevreden over de lay-out mogelijkheden. Ook vind ik het vervelend dat ik niet kan personaliseren per klant (iedereen staat gewoon in BCC). Kortom, ik vind Outlook 2007 niet professioneel genoeg voor dit soort mailings.

Weet iemand welke software ik kan downloaden (hoeft niet gratis te zijn) om een mooie mailing (HTML) te maken die ik dan kan versturen naar een groep klanten die ik kan importeren uit een Excellijst? Ik zou het liefst niet met credits of zo werken, maar wel gewoon een programma aan een vaste kost downloaden en daarna geen kosten meer.

Ook niet onbelangrijk: ik heb geen ervaring met HTML en dergelijke, dus liefst een "kant-en-klaar" programma.

Geplaatst:

Mailchimp heb ik al geprobeerd. Helaas is het geen software die je één keer downloadt en betaalt, daar zit het probleem een beetje. Ik beslis hier namelijk zelf niet over de financiën...

Arclab check ik zeker!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.