Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HALLO,

ik ben al maanden op zoek naar de VOLLEDIGE GESCHIEDENIS van mijn computer.de ict cordinator heeft me gezegd dat ik naar het mapje temp moet gaan maar dat is niet de volledige geschiedenis van alle activiteiten die ik op men pc uitvoer.

Bv als ik het mapje muziek open kan ik dat dan ergens zien op mijn pc wat en wnr elke activiteit plaats heeft gevonden op mijn pc?

ps ik heb windows 7

mvg pol

Geplaatst:

Dag duitse herder,

welkom op PCH.

Je kan de recente locatie laten weergeven, hoe je dit doet kan je hier bekijken.

Ben de de eerste eigenaar van deze PC ?...en, door hoeveel mensen wordt hij gebruikt ?...

Geplaatst:

Ik zou sowieso één of meerdere standaardaccount(s) voor de andere gebruiker(s) op de PC aanmaken en zelf gebruik maken van het administratoraccount, waarvan je het paswoord met niemand deelt.

Verder denk ik dat een goed gesprek over wat wel en niet kan verduidelijking kan brengen.

Geplaatst:
Deze persoon is zo slim om de recente geschiedenis te wissen!

kun je niet via configuratiescherm iets doen?

er zitten 2 personen op deze pc.

Wij kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat je hier tracht gegevens van een andere gebruiker van de PC te achterhalen en niet je EIGEN gebruiksgeschiedenis. Hier wensen we verder niet aan mee te werken. Dit onderwerp gaat dan ook op slot !
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.