Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik al een poosje het programma "Team Viewer". Ik heb een nieuwe update geïnstalleerd.

Als ik het programma probeer te starten, verschijnt de mededeling:

C:\Program Files\TeamViewer\Version8\TeamViewer.exe

wordt niet gevonden.

Het programma staat wel op de plaats waarnaar wordt verwezen. Het programma start ook niet, als ik het rechtstreeks via bovenstaande route probeer te activeren. Ik krijg dan de zelfde mededeling.

In de logfile behorend by dit programma stond herhaaldelijk de volgende opmerkingen:

CPROCESS:: CREATE PROCESSINTERNALASUASER FAILED WITH2

of

CPROCESS:: GET TERMINAL SERVER PIPE(): NO PIPE FOUND, ERROR CODE 1008.

Wie kan mij helpen!!

Geplaatst:

Dag Jion,

Ik heb team viewer m.b.v. REVO Installer verwijderd en vervolgens het programma weer geïnstalleerd. Helaas, geen resultaat.

Geplaatst:

Hallo Sjef2,ik heb dat ook eens voorgehad en heb dan gedaan wat Jion voorstelt.Ik heb systeemherstel gedaan en dan teamviewer 7 verwijdert (dus de update niet binnengepakt) en dan teamviewer 8 gedownload en alles was in orde.Ik hoop dat het bij u ook zo eenvoudig afloopt.

groetjes,jopke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.