Ga naar inhoud

federal crime unit

Aanbevolen berichten

Hoi,

Heb op het forum al veel gelezen over dit 'politie' virus, maar ... niets dat me verder kon helpen.

Ter info, in windows 7.

Ik krijg het vermaledijde scherm zelfs in safe mode. Enkel safe mode met dos prompt werkt, maar ik heb geen toelating tot het systeemherstel. Hitmanpro usb stick gemaakt op XP computer maar dat is 32bit en de windows 7 vraagt wellicht 64bit!?!? Kan ik op een XP misschien op een of andere manier een 64bit stick maken?

Zoontje heeft wel nog een windows 7 notebook van Medion. Maar die is enkele weken geleden gecrashed en we slagen er ook niet in deze te herinstalleren. Feedback van Medion is traaaaaaaaaaggg. Maar dat is voor een ander topic.

Murphy, pffff.

Euh .... hellep :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Carolien,

welkom op PCH!

Over je vraag over 32- en 64-bits versies. Even ter info, een Kickstart USB stick kan op zowel een 32- als een 64-bits versie van Windows gebruikt worden, dus dezelfde stick kun je voor beide operating systems gebruiken. Alleen het aanmaken vereist de juiste versie van HitmanPro, dus 32- of 64-bits versie. Maar de stick die aangemaakt wordt door ieder van deze twee versies van HitmanPro is op zowel 32 als 64 bits Windows-XP/Vista/7 te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.