Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,wij hebben een nieuwe pc en daar staat windows 8 op en ik geraak er niet aan uit hoe ik mijn mail moet instellen in windows 8. kan mij iemand daarbij tips geven?

mvg beunco en veel dank

Geplaatst:

beste clarkie, merci voor de tip maar het is voor onder windows 8 he. ik denk niet dat dat gaat lukken. ik vrees dat ik via windows live mail ga moeten werken.

mvg beunco

Geplaatst:

ik heb windows 8 maar heb er office 2007 op gezet en ik dacht misschien op die manier mijn skynet mail-adres te kunnen gebruiken maar da gaat niet lukken zeker

mvg beunco

Geplaatst:

hi clarkie, dus onder windows 8 kan ik dan toch mijn skynet mail-adres gebruiken? Iemand zei tegen mijn dat dat alleen maar kon via windows live mail ??

mvg beunco

Geplaatst:

clarkie, ik geraak er juist niet aan uit of ik nu pop3 of imap moet gebruiken? Kan u mijn dan juist een tip geven hoe ik dan tewerk moet gaan voor die uitgaande mail voor imap en inkomende mail voor imap en idem voor die pop 3?

merci voor de uitleg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.