Ga naar inhoud

Webcam instellen als screensaver?

yolan

Aanbevolen berichten

Hey ik heb een vraagje,

kan ik mijn webcam instellen als screensaver. Ik heb een Windows Vista™ en zou graag mijn webcam als screensaver instellen. Ik wou vragen of dat kan? Ik weet niet op het helpt, maar ik heb een Medion Akoya MD 96380.

Dank j voor het helpen,

yolaneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijkt u hier eens.

Gratiz.be - Alles voor niets - Al 13.823 leden!

en dan een stukje naar beneden scrollen.

daar ziet u iets wat u mogelijk kunt gebruiken.

Dit is een erg originele screensaver: in plaats van iedere keer dezelfde beeldjes voorgeschoteld te krijgen speurt deze schermbeveiliging het internet af op zoek naar webcams. Zo krijg je een enorme verscheidenheid aan beelden op je scherm, afkomstig uit alle hoeken van de aardbol. Er zitten 15 voorgeprogrammeerde locaties in, gaande van een kijk op Time Square tot beelden uit een vogelnest. Het leuke is dat je zelf webcams kan toevoegen, zodat de mogelijkheden onbegrensd worden. Er zijn ook veel opties om de foto's (al dan niet bewegend) in beeld te brengen, of om je eigen mp3s of audio-cds te laten spelen, enz. Kortom, al wie nooit meer dezelfde beelden op zijn scherm wil: load dit down !
Link naar reactie
Delen op andere sites

een vriend vn me eeft acer en heeft dus ook die screensaver. Maar wat dat programma betreft, dan moet je de naam ingeven en dan de URL van de webcam dus ik denk niet dat dat kan want mijn webcam is ingebouwd en dus niet van het internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahaha, ja ik wist dus niet dat dat via een url werkte.

over dat acer... dat is van acer zelf...

dus u zou eens moeten proberen om via die vriend aan dat programma te komen.

volgens mij zit dat in dat programma wat op het bureaublad te zien is (zo een groen dock van acer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.