Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb met m'n camera iets gefilmd, maar in de hoogte dus als ik het op de PC plaats staat het niet juist (staat in de breedte dus dat filmpje op z'n zij). Hoe kan ik het beeld goed plaatsen? Ik werk met media player.

Alvast bedankt voor de hulp!

Geplaatst:

volgens mij is dit onmogelijk. Ik werk met pinnacle en zo'n optie zit er niet in. Ik weet zelfs niet of ze bestaat. Heb dit ook nog tegengekomen bij mijn eerste filmpje. Opletten is dus de boodschap: een camera is niet hetzelfde als een fototoestel. groetjes

Gast Masters
Geplaatst:

het is mogelijk met windows movie maker, maar dan wordt je resultaat wel een .wmv ipv de .avi of .mpg die je nu waarschijnlijk hebt.

Open windowsMoviemaker, en voer dat filmpje in naar de tijdlijn. Selecteer op die tijdlijn dan de film, ga naar clip - video - effecten en selecteer dan de optie van 90° draaien. Daarna je filmpje saven (wordt een .wmv) en het is gedraaid.

Geplaatst:

Hey,,,

Standaard staat Windows movie maker op je PC dus het is wel mogelijk

Open je file en roteren maar!!!!

Bent u geholpen vergeet de bedankknop niet!!!

Grtz Bart

1-64.jpg

bart 16

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hey Meneertje,

Fijn dat het allemaal gelukt is voor je... Ehm kan je deze topic op opgelost zetten... Ik denk dat hier een slotje op mag is het niet...

Grtz Bart

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.