Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is toch nog wat info nodig vrees ik.

Welke Windows versie gebruik je?

In welk programma kom je dat probleem tegen?

Gaat het om een netwerkprinter?

Staat je printer wel als standaard?

Kan je wel een testpagina afdrukken?

Geplaatst:

Dag Mobarik,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Printer = EPSON 212CAA.

Model = Epson Stylus SX 440.

Testpagina heb ik wel afgedrukt.

Op deze pagina staat:

Er zijn conflicterende kanalen op uw router of toegangspunt gedetecteerd. Als u problemen heeft met het afdrukken of scannen, verbeter dan uw draadloze netwerk.

Ik kan niet in words afdrullen.

Geplaatst:

Ik heb dit ook eens gehad (wel nog met Windows Vista), mijn printer wou niet meer printen van mijn computer, terwijl elke andere computer wel werkte. Toen ik upgrade naar Win. 7 werkte alles terug perfect na installatie.

Misschien eens proberen de printer opnieuw te installeren op je PC?

Geplaatst:

ja, ik gebruik de printer zonder kabel.

Hij heeft het eerst wel gedaan op mijn laptop.

hij staat ongeveer een meter van mijn laptop af. en als ik hem wil proberen dan zet ik hem heel dicht bij de laptop

Heeft iemand een oplossing want ik zit hier echt mee.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.