Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast shewshera
Geplaatst:

beste mensen van het goede leven

ik ben opzoek naar een gratis programma zoals pc anywhere of anyplace cotrole om mijn broer op afsand kan helpen als zijn pc niet in order is

ik wacht uw reactie tegemoet

de grtn

yo

Geplaatst:

op men werkt hulp op afstand niet altijd (is trouwens ook zonder msn op te starten)

maar dit werkt vaak niet echt geweldig... dus een programma zoals Kape gaf is beter aan te raden.

Geplaatst:

GoAssist Financial

Dit is een goed systeem moet ik het noemen, omdat je zonder installatie van software kan werken. En je kan zelfs rebooten vanop afstand en dan komt de connectie ook terug zonder tussenkomst. Ook reboot in veilige modus.

Ook een voordeel bij reboot op afstand dien je niet in te loggen met paswoord.

Je kan echt alles doen op de computer op afstand, alleen CD ofzo plaatsen... gaat nog niet, maar daar werken ze aan.:viking:

Beta versie is gratis, als er mensen zijn die het even willen testen... stuur maar een berichtje je kan bij zo op een XP computer. Mag je alles mee uitvreten.

Geplaatst:

ik geef graag ook het tooltje dat we hier bij PCH gebruiken:

button_now3.jpg

Zelf zijn we er heel tevreden over want we hebben nog systemen gehad waar we niet binnen geraakten

Mvg Karel

Geplaatst:
GoAssist Financial

Dit is een goed systeem moet ik het noemen, omdat je zonder installatie van software kan werken. En je kan zelfs rebooten vanop afstand en dan komt de connectie ook terug zonder tussenkomst. Ook reboot in veilige modus.

Ook een voordeel bij reboot op afstand dien je niet in te loggen met paswoord.

Je kan echt alles doen op de computer op afstand, alleen CD ofzo plaatsen... gaat nog niet, maar daar werken ze aan.:viking:

Beta versie is gratis, als er mensen zijn die het even willen testen... stuur maar een berichtje je kan bij zo op een XP computer. Mag je alles mee uitvreten.

Uw link klopt niet Serge50, is het niet GoToAssisst? dat lijkt zoiets maar ik zie alvast geen beta...

Geplaatst:

Karel,

Heb waarschijnlijk een tijpfout gemaakt met de url correcte is GoToAssist: Remote Support, Computer Remote Control, Remote Assistance, Remote Support Software, Helpdesk Software, Desktop Sharing, Remote Desktop Control, Pc Anywhere, Online Collaboration (gekopieerd en geplakt deze keer)

Daar staat de link naar de Betaversie wel op en dan kom je uit op

https://express.gotoassist.com/

Grote voordeel hievan is dat je kan rebooten zonder de user zijn paswoorden te moeten kennen en automatisch terug in verbinding komt met de computer.

(Als de supporter de reboot doet, als de klant de reboot doet moet je een nieuwe sessie opstarten)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.