Ga naar inhoud

problemen met live mail en hotmail


drapier

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

sinds een week heb ik problemen met mijn live mail, ik ontvang geen enkele mail meer op mijn hotmail-account, ik krijg de linkse foutmelding. Als ik mij wil inloggen op live mail via mijn hotmail account krijg ik de rechtse foutmelding. Hier staat dat het een tijdelijk probleem is, maar 1 week vind ik toch veel. Ik heb intussen wel mijn wachtwoord voor mijn hotmail adres kunnen veranderen, wat erop wijst dat hotmail wel te bereiken moet zijn.

Kan iemand mij vlug helpen want ik ben volgende week belangrijke documenten verwachtend via hotmail.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé drapier, ben maar een gewoon lid en gebruik niet veel live mail, maar misschien helpt het om deze stappen is te overlopen.

  1. U kunt Windows Mail als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.
  2. Zoek de accountgegevens die u hebt gekregen van uw e‑mailprovider. Zie Waar vindt u de gegevens voor uw e‑mailaccount als u hulp nodig hebt bij het zoeken van deze gegevens.
  3. Klik op Accounts in het menu Extra.
  4. Klik onder E-mail uw e‑mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen.
  5. Klik op de tab Servers. Controleer of de verschillende items onder Servergegevens en Server voor inkomende e-mail overeenkomen met de accountgegevens van uw e‑mailprovider.
    Opmerking
    • Als alle gegevens al juist waren, zijn de wachtwoordverificatie-instellingen mogelijk onjuist. Schakel het selectievakje Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie in of schakel dit vakje uit als het al was ingeschakeld.

  1. Nadat u de wijzigingen hebt aangebracht, klikt u op OK en vervolgens op Sluiten om het dialoogvenster Internetaccounts te sluiten.
  2. Klik op Verzenden/Ontvangen om opnieuw te proberen uw e‑mail op te halen.

Laat iets weten of het geholpen heeft.

Mvg Berry

- - - Updated - - -

En als dit niet geholpen heeft zjin er deze stappen nog.

Als uw accountgegevens juist zijn en u nog steeds geen e‑mail kunt verzenden of ontvangen, moet u Windows Mail mogelijk zodanig instellen dat er een beveiligde verbinding met uw e‑mailserver wordt gebruikt.

[h=3]Een beveiligde verbinding met uw e‑mailserver inschakelen[/h]

  • U kunt Windows Mail als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.
  • Klik op Accounts in het menu Extra.
  • Klik onder E-mail uw e‑mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen.
  • Klik op de tab Geavanceerd.
    • Als u problemen ondervindt bij het ontvangen van e‑mail, schakelt u onder Inkomende e-mail het selectievakje Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig in.
    • Als u problemen ondervindt bij het verzenden van e‑mail, schakelt u onder Uitgaande e-mail het selectievakje Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL) nodig in.

    gl_ico.png

    [h=3]Opmerking[/h]

    • Als in de installatie-informatie van uw e‑mailprovider staat dat u de poortnummers moet wijzigen voor een beveiligde verbinding, geeft u de poortnummers die uw e‑mailprovider u heeft gegeven op in het vak Inkomende e-mail voor de inkomende poort, en in het vak Uitgaande e-mail voor de uitgaande poort.

    [*]Nadat u de wijzigingen hebt aangebracht, klikt u op OK en vervolgens op Sluiten om het dialoogvenster Internetaccounts te sluiten.

    [*]Klik op Verzenden/Ontvangen om opnieuw te proberen uw e‑mail op te halen.

Als u bent verbonden met een bedrijfsnetwerk, blokkeert de firewall van het bedrijf mogelijk de toegang tot uw e‑mailprovider. Vraag aan uw systeembeheerder of de firewallinstellingen kunnen worden aangepast of dat er firewallclientsoftware beschikbaar is waarmee u toegang kunt krijgen tot uw e‑mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste wat ik kan vinden is via de foutmelding op de foto links is dat je mail gekraakt is geworden of dat

hij is gebruikt voor spam te verspreiden en daarom geblokkeert is of door een virus of malware.

Is ga een bericht sturen naar een ervaren iemand voor dit te komen oplossen.

Waarschijnlijk zal hij je adviseren je computer op te schonen met programma's waar ik op deze site niet voor bevoegd ben want

ben maar gewoon lid.

Ik controleer of je wordt verder geholpen en licht ondertussen iemand bevoegd in.

Srry dat ik je niet kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean-Pierre,

hier het HTJ-logje

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 8:44:53, on 10/02/2013

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe

C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe

C:\WINDOWS\system32\lxddcoms.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe

C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\VMCService.exe

C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe

C:\Program Files\Schirmfoto\schirmfoto.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\WINDOWS\system32\VTTimer.exe

C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\MobileConnect.exe

C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Free Vector Clocks - Best Of\VectorClock-Alarm-Red.exe

C:\Documents and Settings\jean-marie\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe

C:\Program Files\FSL\FSL_Launcher\FSL_Launcher.exe

C:\Program Files\Windows Live\Mail\wlmail.exe

C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe

C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe

C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Java Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll

O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O2 - BHO: Yontoo Layers - {FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8} - C:\Program Files\Yontoo\YontooIEClient.dll

O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui

O4 - HKLM\..\Run: [schirmfoto] C:\Program Files\Schirmfoto\schirmfoto.exe

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe

O4 - HKLM\..\Run: [s3Trayp] S3trayp.exe

O4 - HKLM\..\Run: [MobileConnect] %programfiles%\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\MobileConnect.exe /silent

O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [Free Vector Clocks - Best Of\Vector-Clock_VectorClock-Alarm-Red] "C:\Program Files\Free Vector Clocks - Best Of\VectorClock-Alarm-Red.exe"

O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\jean-marie\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe

O4 - Startup: FSL Launcher.lnk = C:\Program Files\FSL\FSL_Launcher\FSL_Launcher.exe

O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\avsantispamlsp.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\avsantispamlsp.dll

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\avsantispamlsp.dll

O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Preloader van browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Cache-daemon voor onderdeelcategorieën - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe

O23 - Service: avast! Firewall - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe

O23 - Service: lxdd_device - - C:\WINDOWS\system32\lxddcoms.exe

O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe

O23 - Service: Vodafone Mobile Connect Service (VMCService) - Vodafone - C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\Bin\VMCService.exe

--

End of file - 6431 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

Sluit alle openstaande vensters.

  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie wabbit, het gevraagde logje :

# AdwCleaner v2.112 - Verslag gemaakt op 11/02/2013 om 10:21:44

# Geactualiseerd op 10/02/2013 door Xplode

# Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)

# Gebruiker : jean-marie - RESERVEPC

# Opstarten Modus : Normale modus

# Gelanceerd vanaf : C:\Documents and Settings\jean-marie\Mijn documenten\Downloads\adwcleaner.exe

# Optie [Verwijderen]

***** [Diensten] *****

***** [Files / Mappen] *****

Map Verwijdert : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Tarma Installer

Map Verwijdert : C:\Documents and Settings\jean-marie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\i9wqs81q.default\extensions\plugin@yontoo.com

Map Verwijdert : C:\Program Files\Yontoo

***** [Register] *****

Sleutel Verwijdert : HKCU\Software\APN PIP

Sleutel Verwijdert : HKCU\Software\InstallCore

Sleutel Verwijdert : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{CFDAFE39-20CE-451D-BD45-A37452F39CF0}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\YontooIEClient.DLL

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{10DE7085-6A1E-4D41-A7BF-9AF93E351401}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7E84186E-B5DE-4226-8A66-6E49C6B511B4}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DF7770F7-832F-4BDF-B144-100EDDD0C3AE}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FE9271F2-6EFD-44B0-A826-84C829536E93}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{10DE7085-6A1E-4D41-A7BF-9AF93E351401}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{1AD27395-1659-4DFF-A319-2CFA243861A5}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{D372567D-67C1-4B29-B3F0-159B52B3E967}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\YontooIEClient.Api

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\YontooIEClient.Api.1

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\YontooIEClient.Layers

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Classes\YontooIEClient.Layers.1

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\niapdbllcanepiiimjjndipklodoedlc

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8}

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{DF7770F7-832F-4BDF-B144-100EDDD0C3AE}

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0CFE535C35F99574E8340BFA75BF92C2

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0E12F736682067FDE4D1158D5940A82E

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\120DFADEB50841F408F04D2A278F9509

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1A24B5BB8521B03E0C8D908F5ABC0AE6

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\261F213D1F55267499B1F87D0CC3BCF7

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2B0D56C4F4C46D844A57FFED6F0D2852

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\49D4375FE41653242AEA4C969E4E65E0

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6AA0923513360135B272E8289C5F13FA

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6F7467AF8F29C134CBBAB394ECCFDE96

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\741B4ADF27276464790022C965AB6DA8

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7DE196B10195F5647A2B21B761F3DE01

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\922525DCC5199162F8935747CA3D8E59

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9D4F5849367142E4685ED8C25E44C5ED

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A5875B04372C19545BEB90D4D606C472

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A876D9E80B896EC44A8620248CC79296

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B5BAE2ED018083A4C8DA86D6E3F4B024

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B66FFAB725B92594C986DE826A867888

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BCDA179D619B91648538E3394CAC94CC

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D677B1A9671D4D4004F6F2A4469E86EA

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DD1402A9DD4215A43ABDE169A41AFA0E

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E36E114A0EAD2AD46B381D23AD69CDDF

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\EF8E618DB3AEDFBB384561B5C548F65E

Sleutel Verwijdert : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{889DF117-14D1-44EE-9F31-C5FB5D47F68B}

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\PIP

Sleutel Verwijdert : HKLM\Software\Tarma Installer

***** [browsers] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702

[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Mozilla Firefox v15.0 (nl)

File : C:\Documents and Settings\jean-marie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\i9wqs81q.default\prefs.js

C:\Documents and Settings\jean-marie\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\i9wqs81q.default\user.js ... Verwijdert !

Verwijdert : user_pref("extensions.aniweather.timeShifted", 118535);

-\\ Google Chrome v [Onmogelijk de versie te verkrijgen]

File : C:\Documents and Settings\jean-marie\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

*************************

AdwCleaner[s5].txt - [6595 octets] - [11/02/2013 10:21:44]

########## EOF - C:\AdwCleaner[s5].txt - [6655 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.