Ga naar inhoud

cursor verspringt regelmatig tijdens tijpen

Patjera

Aanbevolen berichten

Dag,

Heb een enerverend probleem. Mijn cursor verspringt regelmatig tijdens het typen. Ik moet daardoor voortdurend corrigeren. Weet iemand waaraan dit ligt en hoe ik dit kan verhelpen.

Ik heb onlangs drivers geupdate via het programma 'advanced system optymizer'. Kan dit de oorzaak zijn ? :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen speciale reden om de drivers te updaten...gewoon programma uittesten. 't kwam van de giveawayofthedaysite. Het resultaat was dat de computer veel sneller opstart. Ben dus niet geneigd om een herstelbewerking uit te voeren.

Ik heb nog wat gegoogeled over het probleem en gevonden dat het touchpad van de laptop hiervan oorzaak kan zijn. Ik merk als ik oplet hoe ik mijn vingers hou om te typen dat ik veel minder problemen heb. Het moet dus toch iets te maken hebben met de gevoeligheid van het touchpad. De driver van het touchpas was ook één van de drivers die werd geupdate. Ik ga wat prutsen aan de instellingen en het eventueel uitschakelen. Eigenlijk gebruik ik het ook niet echt. Ik laat nog wel weten of het probleem hiermee is opgelost.:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed en wel uitgetest. Heb gevonden hoe ik het touchpad van mijn laptop kan uitschakelen en eventueel terug inschakelen. Probleem van het verspringen van de cursor is hiermee opgelost. Het gebeurt niet meer. conclusie...het had wel degelijk met de gevoeligheid van het touchpad te maken.:dancing:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.