Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zoek iemand om een afbeelding te bewerken. het gaat over deze afbeelding: http://images.wikia.com/battlefield/images/7/76/UH60BlackHawkP4F.png

Zoals jullie zien is dit het profiel van een helikopter. Ik verzamel van deze leuke plaatjes, vooral als ze leuk ingekleurd zijn. Zou iemand dit kunnen doen? Er mag geen geen oranje of paars in zitten, omdat dit totaal niet bij het onderwerp past. Wel moet er ergens rood in zitten, om er een stoer kantje aan te geven. Wie kan dit?

post-41450-1417705307,6021_thumb.jpg

Geplaatst:

Zoiets, maar dan liefst het originele thema behouden. Ik zou het liefst een stoer uiterlijk willen. ik heb nt ook een trial versie van PS CS6 gedownload, weet iemand waar ik een handleiding hiervoor vind?

Geplaatst:

Wat bedoel je met het originele thema behouden? De heli is gewoon ingekleurd, maar wil je dan een ander patroon ofzo?

Via google kan je wel enkele handleidingen vinden maar je leert het vooral door veel te oefenen :)

Geplaatst:

Bedoel je meer iets in deze aard?

post-38737-1417705312,1035_thumb.jpg

Tenzij ik me vergis, denk ik niet dat de Nederlandstalige handleidingen voor PS CS6 al beschikbaar zijn. Ik werk momenteel nog met CS5 en heb nog niet echt nagekeken of er veel verschil is. Moet ik dringend eens doen :)

Geplaatst:

Ja, deze is goed. Bedankt ;). Als je wil kan je via Adobe Download Assistant de gratis probeerversie (30 dagen) downloaden. Naar mijn weten en volgens de recesies is er weinin veranderd, maar ik ken er niet zo veel van.

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.