Ga naar inhoud

back-up maken van c schijf

anatool

Aanbevolen berichten

hoikes,

ik zou willen een back up maken van mijn c- schijf.... om die eventueel in geval van problemen te kunnen terug te zetten...indien mogelijk met een gratis progje (weet dat er enkelen bestaan,maar het is wat moeilijk om er 1ne uit te kiezen...welk 1ne raad je mij aan HELPFORUM. BE ?)...dank u bij voorbaat,groetjes anatool !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u asus zou deze installeren,maar wil dit nog eerst eens kwijt,ik ben in bezit van een acronis image 2009 schijfje,maar ik moet eerlijk zijn dat ik er slordig mee omgegaan ben,zodat hij hem nu niet meer leest om mijn desktop,op mijn laptop heeft het onlangs eens gebeurd dat hij hem wel leest,bestaat er een progje die dieper of beter brand ofzo?zodat ik hem kan kopieëren op een nieuw schijfje?of van de onherleesbare cd schijf ,de bestanden eruit halen heb ik ook gedaan,maar ik wist niet hoe ik die bestanden moest branden...maar ik weet niet of dit kan lukken? groeten en een goeie weekend !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen acronis liet ik zelfs niet staan op mijn pc. ik maakte gewoon een backup (voegde nooit er iets aantoe ofzo) haalde de schijf terug uit...en in geval dat ik eens mijn pc kuiste...plaatste ik gewoon terug de schijf in en herstelde ik mijn pc met mijn backup.neen de software zelf bevind zich niet op mijn pc ( nooit geweest in feite). ik heb nu eens mijn acronis schijfje in mijn laptop gestoken,hij las hem niet...maar de bestanden die er in de schijf bevinden,kan ik alllemaal uithalen (7 bestanden in totaal),maar hoe brand mij zoiets ( versta je een beetje wat ik zou willen doen asus? gewoon proberen mijn acronis schijfje herstellen...nou lukt het niet,plaats ik het backup progje dat je mij aanbevolen hebt hoor,maarja als ik mijn acronis zou kunnen herstellen..zou ik daar enorm blij om zijn ). greetzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.