Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Pc herkent van de ene op de andere dag mijn cd speler/brander niet meer. Als ik een cd erin stop dan hoor ik dat hij loopt alleen er gebeurt niets.

Bij apparatenbeheer staat ook een geel uitroepteken.

Kan iemand mij helpen??

Geplaatst:

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer.

Zorg dat je alle cd of dvd spelers in beeld hebt en klik er met de rechtermuisknop op je cd/dvd rom die niet meer werkt en kies installatie ongedaan maken.

Herstart je PC, de speler wordt opnieuw geïnstalleerd.

Lost dat je probleem op?

Geplaatst:

heb het inmiddels gevonden, wel via een omweg denk ik dus graag nog even uitleg hoe ik er gemakkelijk kom :D

Het probleem is niet opgelost, heb het verwijderd maar na het opnieuw opstarten komt er weer een geel uitroepteken bij het apparaat.

Geplaatst:

Probeer eerst eens deze fixit.

Indien de fixit niet helpt zou ik nog moeten weten van welk bouwjaar je PC is om zo te kijken of er een driver voorhanden is.

Heb je recent een herinstallatie van Windows uitgevoerd?

het kan natuurlijk ook een hardware probleem zijn.

Geplaatst:

Factuur!

Je kan indien je het zo niet vindt en Windows xp nog niet herinstalleert is onderstaande uitvoeren, dan komen we er ook ongeveer achter:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.