Ga naar inhoud

Browser Firefox

Francis Vanermen

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je met een volledige herinstallatie? Firefox herinstalleren of de computer volledig herinstalleren?

Francis

- - - Updated - - -

Via het forum vernam ik dat ik Firefox kan herinnitialiseren. Ik moet in mijn Firefoxvenster zien te geraken en aan de opties geraken maar dit lukt mij niet.

Ik zou ergens in een helpfunctie van een submenu moeten geraken maar ik geraak zo ver niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde Firefox herinstalleren, maar herinitialiseren is zeker het proberen waard vooraleer je dat doet. Dat Firefoxvenster zie je mogelijk niet omdat de menubalk geactiveerd is (dan staat er Bestand, Bewerken, etc. in plaats van die 'Firefoxknop'). Staat daar ook niet het menu Help bovenaan? Daar kan je dan wel Probleemoplossingsinformatie aanklikken normaal gezien. Je kan ook in de adresbalk about:support intypen, dan kan je daar ook op die knop 'Herinitialiseren' klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.