Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De reactie van de server was een fout. Account: 'imap.gmail.com', Server: 'imap.gmail.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '* OK Gimap ready for requests from 81.92.181.42 g3if943660wra.0', Poort: 993, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

Geplaatst:

Zie pdf bestand.

Eerste scherm waar pop.computerwise.nl staat.

Dit zie je staan in verzonden items, dus dan weet je van welke account het verzonden is geweest.

Daar kan je gewoon "HetNet" plaatsen.

Tweede plaatje moet je zowel de pop als smtp server van het HetNet opgeven. Je aanlognaam en wachtwoord

Derde plaatje moet je niets mee doen, dat is zoals het moet zijn.

Gmail is een POP server.

Zie hier voor je POPaccount van Gmail

mail.pdf

Geplaatst:

bedankt, ik had dit al gedaan

hetnet en orange doen het nu

maar bij gmail staat dus deze fout

De reactie van de server was een fout. Account: 'imap.gmail.com', Server: 'imap.gmail.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '* OK Gimap ready for requests from 81.92.181.42 g3if943660wra.0', Poort: 993, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

ik zal wel iets fout hebben gedaan

ik zal dat traject nog es doorlopen

Geplaatst:
Je bent veel te haastig.. en je leest de helft.

Geen IMAP server bij Gmail maar een POP server.

Overloop eens alles rustig.... het is pop

Zie hier Gmail duidelijker kan het toch niet zijn.

Je moet ook je pop activeren bij Gmail.

In mijn post #13 staat de algemene link voor alle instellingen in Outlook Express. Doorloop dit een keer rustig en loop niet vooruit op dingen die je dan blijkbaar denkt te weten.

Nergens staat er dat Gmail een IMAP server heeft.

Gmail heeft enkel een POP server.

Geplaatst:

1. Status: IMAP is ingeschakeldIMAP inschakelen

IMAP uitschakelen

2. Je e-mailclient configureren (bijvoorbeeld Outlook, Thunderbird, iPhone)

Configuratie-instructies

1. Selecteer bij Mijn server voor inkomende e-mail is een ______-server, IMAP uit het keuzemenu.
  2. Voer 'imap.gmail.com' in het veld Server voor inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP): in . Voer 'smtp.gmail.com' in het veld Server voor uitgaande e-mail (SMTP): in .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.