Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb onlangs een laptop gekocht HP G7000,moet dienen als opslag van MP3 muziek en koppelen aan discobar.Zou hem wel af en toe willen aansluiten aan internet, in gebruik voor mijn desktop.Hoe kan ik dat op een goedkope en makkelijke manier doen?Heb ik een router nodig of kan ik gewoon de modem verbinding verwisselen van desktop naar laptop.Alvast bedankt,moet ook nog registreren bij Windows en HP voor deze laptop,mvg Jos;-).

Geplaatst:

Als je een kabelmodem gebruikt kan je niet zomaar wisselen van computer als je maar voor 1 computer betaald (abonnement hebt)

Omdat een kabelmodem het MAC adres checked en zo controleerd of er een andere pc aanhangt. Je kan wel een keer wisselen, maar dan moet de stekker even uit van de modem. Minuut wachten, wisselen van pc en stekker erin.

Doe dit niet teveel anders gaat je provider van zich laten horen en bijhorende rekening geven. Dit is als je een kabelmodem hebt.

In geval van ADSL zou ik gewoon een router aanschaffen... beste oplossing en kan je met de twee tegelijk op internet, zelf met 1 account en kan je ook de MP3'tjes zo overzetten van de ene pc naar de laptop.

Bij oplossing 1 koop je ook een router maar die hang je dan op de modem.

Je HP G7000 is niet verplicht van te registreren, alhoewel als je toch een officiële versie hebt zou ik het doen. Neemt 2 minuten in beslag.

Geplaatst:

Bedankt Serge zal dus gebruik maken v d tweede optie,ook omdat zoals je vermeld ik MP3's kan overzetten v d ene naar de andere wat het opzet was v d aanschaf van een laptop.Indien mogelijk:ben niet zo tvreden wat de beelkwaliteit betreft,het is dan ook de goedkoopste uit de reeks,besef ik ook wel,maar kan ik een betere beeldkaart aanschaffen om dit te verhelpen en een suggestie?Alvast bedankt,mvg Jos Van Mol ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.