Ga naar inhoud

draadloos verbinding printer / router

rudi d.

Aanbevolen berichten

enkele weken geleden heb ik onze router (d-link Dir 635) voorzien van een recentere driver vermits er een laptop was die een probleem had met het blijvend surfen op het internet. Sindsdien is dat probleem van de kaart, maar er is er 1 in de plaats gekomen.

De router zorgt ook voor de verbinding tussen de laptops en de draadloze printer (lexmark X4650), sindsdien wil het draadloos printen niet meer lukken.

Via usb geen probleem, maar draadloos krijg ik geen connectie tussen de printer en de router. Nochtans vindt de printer de router wel.

Als ik via het menu van de router probeer te pingen naar de printer krijgt hij ook geen verbinding, via de installatie disk van de printer wil het ook niet lukken.

Iemand met wat tips om dit probleem op te lossen?

Heeft gewerkt, moet dus een kleinigheid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen al wat verder gezocht, de SSID van de router is jiost ingesteld in de printer, maar kan geen verbinding maken. Printeer al eens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, nieuwe drivers erop maar blijft hetzelfde.

Laten zoeken naar netwerken, onze router daat als eerst met een goed signaal.

Na het ingeven van de netwerksleutel loopt het telkens mis. Nochtans is die juist ingegeven, heb hem onlangs nog moeten ingeven om de laptops terug te laten verbinden met de router.

Lijkt me precies een instelling in de router die ik over het hoofd zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.