Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yep,

Momenteel als ik msn opstart komt mijn emailadres in beeld....dat wil ik niet meer.

Hoe krijg ik dit weg?

Dank

edit admin: topicstarter bedoelt het lijstje met emailadressen dat staat in het aanmeldingsvenster msn. Als je veel msn accounts hebt wordt dit lijstje steeds groter. En deze kan je niet zomaar verwijderen. De vraag van de topicstarter is dus als volgt: "hoe verwijder ik dit lijstje?"

Zo is het wat duidelijker :-)

Geplaatst:
Eerst automatisch aanmelden uitschakelen.

En in IE alles wissen... Extra>Internet Opties>Browsergeschiedenis>Verwijderen>Alles Verwijderen.

Lukt niet.

Geplaatst:

Sorry ben er niet bij vandaag :)

Als je XP hebt doe het volgende.

<Windows Logo> + <R>

control userpasswords2 + <Enter>

Ga naar Geavanceerd en daar staat een lijst met gebruikers.

Daar kan je de gebruiker verwijderen.

Opmerking werkt niet altijd deze methode, als je zonder paswoord aanlogged meestal niet dan. Maar toch even proberen.

Anders ga je met verkenner naar:

C:\Documents and Settings\XXXX\Application Data\Microsoft\Credentials

xxxx is jouw gebruikersnaam/inlogaccount

Die map Credentials mag je leeg maken. (staat nog een map in met lange cijfersreeks)

Hiervoor moet je wel eerst in verkenner via Extra Mapopties Weergave Geavanceerde opties verborgen bestanden en mappen tonen aanvinken.

Daarna terug uitvinken, voor de veiligheid.

Geplaatst:

Ja weet ik :-)... wacht even ga het dubbelchecken op een andere pc.

Mijn e-mail adres onthouden uitvinken

Mijn e-mailadres vergeten aanklikken en bevestigen.

Geplaatst:

Denk dat het opgelost is...

Als je de andere topics van Dirk69 leest... een bedankje of antwoord kan er niet af.

Zeer ondankbaar is het wel.

Niets aan te doen denk, zou de topic afsluiten.

Moet hij maar een nieuwe maken.

Geplaatst:

Met persoonlijke aanvallen komen we natuurlijk nergens. De ene poster is al wat guller met bedankjes dan de andere ... en het is inderdaad aangenamer om via een antwoord te lezen dat een suggestie - al dan niet - gewerkt heeft. Maar om daar nu op zo'n toontje overheen te rollen, is ook wat over the top. Zal de plotse warmte wel geweest zijn : oververhitting dus :-)

Als je het enkel voor de bedankjes doet, zal je - op welk forum dan ook - vaak van een kale kermis thuiskomen. We laten dit topic nog maar eventjes open ... misschien horen (of beter lezen) we nog wel iets van TS ?

Geplaatst:

Beste Serge 50,

Wat is juist uw probleem?

Van u moet ik zeker geen hulp,laat staan dat jij me iets moet zeggen.

Ok probleem met u opgelost.

Geplaatst:

Rustig iedereen :-)

Zoals kape zegt, persoonlijke aanvallen zijn helemaal niet nodig. Er ontstond wat verwarring door een ietswat onduidelijke starttopic waardoor er verkeerde suggesties gegeven werden.

Het is dus zeer belangrijk om zoveel mogelijk info te posten wanneer u een vraag stelt zo begrijpen we het beter. Ook is het altijd fijn om te horen of een tip u kon helpen of niet. Zo helpt u bovendien andere leden ook.

Wanneer u vind dat een lid moeilijk doet, dan druk u even de report knop in en dan komt een medewerker even het topic bekijken.

Mvg Karel

beheerder

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.