Ga naar inhoud

STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER

Aanbevolen berichten

Wel, ik heb die drivers niet moeten verwijderen, ze hebben dat in een PC winkel gedaan. Maar dat is al meer dan 2 jaar geleden, en Windows XP Home Edition is hier al ondertussen zeker 3 à 4 keer geïnstaleerd. Maar ik zal even wat proberen. Ik heb nog een grote ventilator voor in een PC en ik heb die erin gedaan, maar waar moet ik deze nu hangen? Want als ik die op het uiteinde van de pc hang waar gaten in de kast zitten krijgt de grafische kaart er niet echt kouder van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, als ik die koeler ander mijn grafische kaart leg wordt hij niet veel kouder hoor. En het probleem blijft zich voortdoen. Hij stopt met het spel en soms start windows zomaar herop. Ook gebeurt dit soms als ik zelfs geen spel speel. Een virus of dergelijke kan het niet zijn. De schijfen zijn nog maar net geformateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij je Apparaatbeheer ergens gele uitroeptekens? Mogelijk dat je niet al je stuurprogramma's geinstalleerd hebt. En heb je ooit eens een instelling veranderd in je BIOS? Omtrent koelers bv? Er zijn verschillende modus, Silent Mode, Optimal Mode en dergelijke.

Ook vraag ik : heb je ooit overklokt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.